Korak 1
Obiščite oglaševalčevo spletno mesto
Oglejte si spletno povezavo enega izmed naših naročnikov, kot je denimo www.thermana.si in si ga oglejte na način, kot to počne tipičen obiskovalec – preglejte vsaj tri do štiri različne produktne strani.Korak 2
Ponovno naložite demo stran, na kateri se trenutno nahajate
Po tem, ko demo stran osvežite, se vam bodo na podlagi ponovnega ciljanja (retargeting) na levi strani prikazovali personalizirani oglasi s produkti, ki ste si jih ogledali na oglaševalčevi strani; obenem pa se vam bodo prikazali tudi produkti, ki se dopolnjujejo z njimi.Kreative oglasov za Slovenski trg
Spodaj si lahko ogledate kreative oglasov namenjene za Slovenski trg.
Format: 728x90
Format: 160x600
Format: 300x600
Format: 300x250
Kreative oglasov za Hrvaški trg
Spodaj si lahko ogledate kreative oglasov namenjene za Hrvaški trg.
Format: 728x90
Format: 160x600
Format: 300x600
Format: 300x250
Kreative oglasov za Srbski trg
Spodaj si lahko ogledate kreative oglasov namenjene za Srbski trg.
Format: 728x90
Format: 160x600
Format: 300x600
Format: 300x250
Kreative oglasov za Bosanski trg
Spodaj si lahko ogledate kreative oglasov namenjene za Bosanski trg.
Format: 728x90
Format: 160x600
Format: 300x600
Format: 300x250